Negeer de hype: spontane Tesla-branden zijn ongelooflijk zeldzaam

2022-06-18 16:09:31 By : Mr. Jinmian Lee

Hallo, waar ben je naar op zoek?NM's Kit Carson Electric Cooperative behaalt 100% zonne-energie overdagFERC onthult interconnectiehervormingen die het potentieel voor zonne-energie kunnen ontketenenZonne-executives komen massaal naar Washington om aan te dringen op actie van het congres voor verzoeningLego bouwt allereerste echte zonne-energiecentrale in de VSFERC onthult interconnectiehervormingen die het potentieel voor zonne-energie kunnen ontketenenGM valt voor gek idee voor drijvende windturbine, misschien toch niet zo gekIntroductie van de jaarlijkse basislijn voor elektriciteitstechnologie voor 2022Hernieuwbare energiebronnen komen te hulp terwijl Texas bakt onder vernietigende hitteAmerikaanse mijnbouw- en geothermische industrieën kunnen GOUD bereiken door partnerschapDOE lanceert $ 84 miljoen verbeterde geothermische energiesystemen (video)Hernieuwbare generatie overtrof kernenergie in de Amerikaanse elektriciteitssector in 2021Een miljard dollar inzetten op Low-Carbon Grid Transformation TechDe elektrische vrachtwagen van de toekomst doet ook aan kinetische energieopslagNational Battery Testing Centre aan de Queensland University of TechnologyIntroductie van de jaarlijkse basislijn voor elektriciteitstechnologie voor 2022Alsym Energy introduceert goedkope watergebaseerde batterijenKunnen virtuele energiecentrales inkomsten opleveren voor huishoudens?ERCOT & Tesla: hoe virtuele energiecentrales het elektriciteitsnet van Texas kunnen helpen en levens kunnen reddenEnergiezekerheid aan de rand van het netTexaanse Tesla Powerwall-eigenaren kunnen de mening van ERCOT over VPP's helpen veranderenGridspertise — Geavanceerde digitale oplossingen voor een slim, veerkrachtig netwerkEen persoonlijke reis naar het verminderen van emissiesEffecten van weersvoorspellingen op het energieverbruik in gebouwenMensen beginnen Starlink RV-terminals te ontvangen, en ze zijn efficiëntSnelheid, boogvorm en ultrasoon geluid, elektrificatie en meer zullen de brandstofvereisten voor de scheepvaart verminderenHet geheime leven van gebouwen automatiseren: interview met de CEO van PassiveLogic, deel 2Fiat 500e schittert in 21% plug-in-aandeelmarkt van FrankrijkOffroad Geweldig!Serial 1 lanceert nieuwe SWITCH/MTN eMTBHet huwelijk tussen Sony en Honda is nu officieelDe elektrische vrachtwagen van de toekomst doet ook aan kinetische energieopslagStellantis doet onderzoek naar inductief opladen met behulp van een speciaal testspoorBoekrecensie van klimaatfictie: Ministerie voor de toekomstRijden op de gloednieuwe Energica Experia elektrische toermotorfiets - CleanTechnica ReviewTesla Full Self Driving Beta V10.12.2 — Een grote verbetering, agressiever … Maar!Hoe 3 jaar met een Tesla Model 3 me de mobiliteitsrevolutie bijna deed vergetenOupes 1800W-krachtcentrale - Zonnegenerator (CleanTechnica Review)Fiat 500e schittert in 21% plug-in-aandeelmarkt van FrankrijkNederland: 32% van de nieuwe auto's die nu worden verkocht Plugin-auto'sDuitse plug-in EV's blijven groeien, ondanks tegenwindUK Plugin EV Share groeit YoY, BMW leidt in meiRoad to Zero Emissions nu duidelijk voor wegverkeerBoekrecensie van klimaatfictie: Ministerie voor de toekomstRijden op de gloednieuwe Energica Experia elektrische toermotorfiets - CleanTechnica ReviewTesla Full Self Driving Beta V10.12.2 — Een grote verbetering, agressiever … Maar!Hoe 3 jaar met een Tesla Model 3 me de mobiliteitsrevolutie bijna deed vergetenOupes 1800W-krachtcentrale - Zonnegenerator (CleanTechnica Review)Tesla Q4 Shareholder Conference Call — Bekijk en luister hierVolkswagen Group - diepgaande telefonische vergadering benadrukt de focus van het bedrijf op transitieBill McKibben over vakbonden, Tesla en Elon Musk - Interview met CleanTechnicaHoe te kijken en luisteren naar Tesla Q3-inkomstenoproep - Meest bruikbare livestreamTesla Sales & Future of Tesla Discussion met Ride the Lightning, Starman en EVANNEXOndanks de mediahype rond EV-branden, is de kans dat een elektrische auto in vlammen opgaat ongelooflijk klein.Ondanks sentimenten die sterk genoeg zijn om een ​​condo-vereniging in Colorado te overtuigen om elektrische voertuigen in hun parkeergarage te verbieden vanwege de "constante brandgevaar" rond elektrische voertuigen, blijft het een feit dat branden in elektrische auto's in het algemeen, en Tesla-branden in het bijzonder, ongelooflijk zeldzaam zijn.Het idee dat je auto plotseling in brand vliegt in de garage is zeker angstaanjagend, en ik heb een paar vrienden gehad die hun eigen zorgen met mij hebben besproken.Dit was voor mij aanleiding om wat meer onderzoek te doen.Dus, hoe spontaan zijn deze Tesla-branden eigenlijk?En als vervolg, hoe spontaan zijn EV-branden?Zoals velen van jullie weten, zijn er enkele zeer luidruchtige groepen Tesla-critici/-haters, met name op Twitter, en sommigen van hen beheren de website "Tesla Fires", waar ze nauwkeurig elk incident van een Tesla die in brand vliegt hebben opgesomd.Nu ik online ben gepest door sommige van de mensen in deze groepen, vind je het misschien vreemd dat ik verwijs naar hun lijst met branden, maar het is eigenlijk behoorlijk gedetailleerd en nuttig bij het ontmaskeren van enkele van de Tesla-gerelateerde FUD en verkeerde informatie die ze hebben. verspreiden zich, vooral de brandgerelateerde incidenten.Een snelle blik op de bovenstaande lijst toont in totaal 60 brandgerelateerde Tesla-incidenten van 2013 tot 2021. Dat is een bereik van 8 jaar.De National Fire Protection Association (NFPA) ontdekte dat in 2018 in totaal 212.500 voertuigbranden 560 burgerdoden veroorzaakten in de VS.Ja, er waren Tesla-brandgerelateerde incidenten in 2018 - zes, volgens die lijst van de Tesla-critici.Zes, dat wil zeggen, als je de gebruikte NTSB-links meetelt die naar een pagina gaan die niet is gevonden.En helaas, ja, er waren enkele incidenten in de periode van 2018 die hebben bijgedragen aan een aantal sterfgevallen die in de statistieken van de NFPA worden genoemd.Al deze incidenten zijn tragisch, vooral wanneer er levens verloren gaan, maar laten we de feiten onder ogen zien: deze incidenten worden door zowel de critici als hun supporters in de media gebruikt om verkeerde informatie over Tesla te verspreiden.Deze informatie komt niet ten goede aan de families van degenen die zijn omgekomen of degenen die het hebben overleefd, maar zonder hun auto zijn achtergelaten.Ze worden gebruikt.Als je inzoomt en naar de details kijkt, kun je duidelijk zien dat die doden niet door spontane branden kwamen, en dat is waar dit artikel over gaat.De NFPA meldde dat er jaarlijks gemiddeld zo'n 14.070 branden zijn die worden veroorzaakt door zelfontbranding of een chemische reactie.En als we naar die lijst met Tesla-gerelateerde branden kijken en elk nieuwsartikel doornemen, kunnen we zien dat veel daarvan bestuurdersfouten waren, geen willekeurig exploderende auto's.Nu zijn de volgende gegevens een beetje oud, maar ik voeg ze ter vergelijking toe.Volgens dit NFPA-rapport met gegevens van 2005 tot en met 2009 waren 1.150 van deze spontane branden voertuigbranden.Dit was lang voordat Tesla het bekende bedrijf en de bestseller van EV's werd die het nu is.In september 2021 publiceerde de NFPA een rapport met de titel Fire Loss in the United States.In het rapport staat dat in 2020 lokale brandweerkorpsen reageerden op ongeveer 1,4 miljoen branden in de VS.In totaal veroorzaakten deze branden 3.500 burgerslachtoffers en vielen er 15.200 gewonden.Materiële schade werd geschat op iets minder dan $ 22 miljard.Volgens het rapport waren voertuigbranden verantwoordelijk voor 15% van de branden, 18% van de burgerdoden en 11% van de burgerslachtoffers.Volgens de gegevens waren er in 2020 in totaal 209.000 voertuigbranden, waarbij 630 burgerslachtoffers vielen.“Voertuigbranden zijn een vaak over het hoofd gezien onderdeel van het brandprobleem, maar in 2020 veroorzaakten naar schatting 209.500 voertuigbranden (15 procent) 630 burgerslachtoffers (18 procent);1.700 burgerbrandwonden (11 procent);en $ 5,2 miljard aan directe materiële schade (24 procent).Meer dan de helft van het voertuigverlies was het gevolg van een marineschip van juli 2020.Dat rapport vermeldde niets over zelfontbranding, maar naar mijn mening is het veilig om aan te nemen dat als een EV in brand vliegt, de kans dat zelfontbranding de oorzaak is, zeer klein is, gezien de gegevens van de NFPA.Het kan echter nog steeds gebeuren als de omstandigheden goed zijn.Hier staat preventie centraal.Het installeren van brand- en rookmelders in uw huis en garages zou een slimme manier zijn om uw gezin te beschermen als u een auto - niet alleen een EV - in uw garage heeft.Ik wilde een snelle vergelijking maken van een gemeenschappelijke energiebron met EV-vuren.De reden hiervoor is dat ik aardgas gebruik in de woning die ik huur.Volgens RP Gas Piping waren er jaarlijks ongeveer 286 ernstige aardgasexplosies in de VS.Iedereen met een aardgasleiding in huis loopt het risico op een of ander brandgerelateerd incident.Ik heb bijvoorbeeld aardgas.Als ik de stop aandeed en het licht niet aanging en ik niet oplette, kon ik mezelf per ongeluk opblazen als ik het onbeheerd achterliet en terugkwam en een lucifer aanstak.“Terwijl lokale gaspijpleidingen zijn ontworpen om twee tot drie keer hun gebruikelijke werkdruk te weerstaan, is er een veel grotere kans dat gas ontsnapt en tot een explosie leidt zodra deze limiet is bereikt.Het is deze overdruk die de explosies in Massachusetts vorig jaar heeft veroorzaakt.Gas ontsnapte in huizen en werd ontstoken door een bron in het huis, zoals de waakvlam.”Als je de statistieken van aardgasexplosies vergelijkt met het aantal Tesla-brandgerelateerde incidenten op die brandlijst, kun je afleiden dat de kans dat een Tesla spontaan ontbrandt kleiner is dan een aardgasexplosie.In oktober 2021 meldde Consumer Reports dat diesel Ram-trucks werden teruggeroepen vanwege brandgevaar en merkte op dat eigenaren buiten en uit de buurt van constructies of andere voertuigen moesten parkeren totdat de gratis oplossing beschikbaar en voltooid was.In juni 2021 meldde Click2Houston dat meer dan 6,5 miljoen voertuigen werden teruggeroepen omdat ze elk moment in brand konden vliegen.De lijst met merken bevatte geen Tesla en de auto's in kwestie waren geen EV's.AutoinsuranceEZ heeft onlangs de bevindingen van zijn onderzoek gepubliceerd, Gas vs. Electric Car Fires [2021 Findings], en volgens de gegevens hebben hybride voertuigen de meeste voertuigbranden per 100.000 autoverkopen, gevolgd door voertuigen op gas.Enkele snelle feiten rechtstreeks uit het onderzoek zijn:Wat de studie inspireerde, waren de recente verhalen over Tesla-branden in het nieuws en eigenaren die zich zorgen maakten dat hun auto's spontaan in brand zouden vliegen.Het onderzoek onderzoekt hoe auto's in brand vliegen, deskundig advies over autobranden en veelgestelde vragen.Het gaat ook dieper in op de statistieken voor benzine- versus EV-branden en branden per voertuigtype.Op basis van alle bovenstaande gegevens lijkt het erop dat EV's veiliger zijn dan ICE-auto's als het gaat om voertuigbranden in het algemeen, terwijl Tesla-branden nog zeldzamer zijn.Het is echter altijd slim om te allen tijde aan brandpreventie te denken.Johnna bezit momenteel minder dan één aandeel van $TSLA en ondersteunt de missie van Tesla.Ze tuiniert ook, verzamelt interessante mineralen en is te vinden op TikTok#1 meest geliefde nieuws- en analysesite voor elektrische voertuigen, zonne-energie en batterijen ter wereld.Steun ons werk vandaag nog!Adverteer bij CleanTechnica om uw bedrijf onder de aandacht te brengen van miljoenen maandelijkse lezers.Plug-in voertuigen blijven stijgen in Frankrijk, met de plug-in voertuigregistraties van vorige maand eindigend op 26.517 eenheden, verdeeld over 15.247 BEV's (of 12% aandeel...Bloomberg Intelligence denkt dat Volkswagen in 2024 meer elektrische voertuigen (EV's) kan verkopen dan Tesla, maar dat zelfs als dit gebeurt, Tesla...Maryland en Florida zouden volgens een paar rapporten de volgende in de rij kunnen zijn voor Tesla Insurance.Teslarati heeft gemeld dat de diensten worden uitgebreid...YouTuber Frenchie heeft onlangs zijn Tesla Full Self-Driving (FSD) Beta 10.12.2 een uur gereden en er waren geen interventies of uitschakelingen....Copyright © 2021 CleanTechnica.De inhoud die door deze site wordt geproduceerd, is alleen voor amusementsdoeleinden.Meningen en opmerkingen die op deze site worden gepubliceerd, worden mogelijk niet gesanctioneerd door en vertegenwoordigen niet noodzakelijk de standpunten van CleanTechnica, haar eigenaren, sponsors, gelieerde ondernemingen of dochterondernemingen.